torsdag

Jag bara ÄLSKAR tanken av att London nu är bokat och det bär av redan 10/4-13/4, så blir alltså borta torsdag-söndag. Ska bli så jäkla underbart och roligt dessutom eftersom jag aldrig har varit där! Så det blir massvis med shopping såklart och annat skoj. Längtar som en dåre just nu :) Så denna dag blev helt plötsligt till något mycket bättre. Talet idag gick sådär faktiskt. Jag pratade alldeles för fort och det stör mig som attan, jag gör alltid så. Måste bara öva och öva för att prata lite långsammare och nästa gång ska jag minsann prata lugnt och fint. Men kan ju inte göra något åt det nu så det är ingen ide att jag ödlsar någon energi på det förflutna :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0