torsdag

Nu sitter vi i skolan och gör oss redo inför ännu en taldag. Känns väl sådär som vanligt, haha. Att man aldrig lär sig av sina misstag och börjar i tid någon gång, för hur många gånger har man inte sagt att ''nästa gång ska jag bli klar i tid så jag slipper stressa och ha ångest''... Men igår hade jag ändå en ganska effektiv dag och blev klar med talet innan lunch, feeett skönt. 
 
Igår gick jag nämligen upp vid halv 7 och tog en promenad med emelie, åkte därefter ut till stallet och longerade caesar, skrev klart talet, gick på stan och tog en fika med Ida. På kvällningen åkte jag hem till mamma på lite fika eftersom hon inte vill firas idag då vi ska gå på hockey. Så idag fyller min älskade, bästa mami år och det firas med mat och hockey på terassen inne på Läkerol Arena. Ska bli så himla mysigt och kul att bara få lyxa till det lite mitt i vardagen :) Får verkligen hoppas att Brynäs vinner och att det blir en rolig match. 
 
Nu ska vi ta vårat pick och pack och gå ner i matsalen och käka lite lunch! Håll tummisen för att mitt tal ska gå braaa :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0