fredag

Har en liten paus i plugget nu känner jag. Blir helt mosig i skallen av alla dessa topiker, engelska texter och alla namn på dessa män. PUH! Sitter mest och funderar på vad det ska lagas för mat ikväll istället. Det är alltid ett problem att hålla fokus i flera timmar, jag kommer heeela tiden av mig. Skurar 100 gånger hellre toaletten om man säger så. Men när man väl börjat skriva och veta exakt vad som ska ner på pappret så är det faktiskt ganska roligt, men som nu när jag verkligen fattar NADA är det pain in the ass. Dessa engelska texter är ingen barnlek vill jag lova.
 
Juste, var ju iväg till min klubb och hoppade på deras fina anläggning igårkväll inför tävlingen på söndag. Det gick faktistk skitbra och han hoppade riktigt bra igår. Det var ett sånt jäkla bra genrep eftersom utebanan var i samma size som tierps och det är ju faktiskt första utetävlingen för iår och jag har på känn att herr caesar kan försöka sig på lite dumheter. Man ska egentligen inte tänka så men det är svårt att låta bli när det har hänt så många gånger nu! Det är lite som ett lotteri, antingen vinner vi, får ett mindre pris, har lite stolpe ut eller så går det skit! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0