FREDAG

Idag är det äntligen fredag och det ska bli så skönt med helg. Eller bara känslan av att det är helt gillar jag! Iallafall så har jag kommit hem från en stund sen från min morgonpromenad. Helt sjukt att det kan vara så varmt såhär tidigt ändå. Jag gick ut halv 9 och det var typ 25 grader, haha. Ska iallafall inte klaga nu när värmen äntligen är här :) Jag funderar på om jag ska åka ut till mamma för att sola lite på hennes balkong, eftersom jag inte har sol förrän vid 1 på min balle. Det gäller ju att fånga dagen ;) he he. 
 
Något som slog mig när jag var ute på promenaden är att jag saknar att spela fotboll så mycket. Att träna, gemenskapen i laget, alla matcher och jaa, jag saknar det så himla mycket. Men samtidigt så skulle jag inte vilja börja igen heller för jag vet hur jädrans mycket tid jag lade ner när jag spelade och jag har varken tid eller lust att lägga den tiden på det, det finns så mycket annat liksom. Iofs har jag inte tid heller för att göra en sådan satsning heller nu när det är både jobb och skola. Men som sagt, jag tänker på det ofta och jag saknar det verkligen. 
 
Imorgon blir det jobb för min del också! Var längesedan nu så jag hoppas att jag kommer ihåg hur man gör, haha..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0