Lördag

Haft en jättemysig dag idag som har spenderats på mammas balkong innan det bar ut till stallet för att fixa iordning Caesar inför tävlingen. Knoppade (hör och häpna) och packade innan vi åkte vid 13 snåret. Jag gillar att slippa stressa så vi var där i väldigt god tid för att se de andra i 120-klassen. Fina rundor på en trevlig anläggning! Jag red inte förrän på eftermiddagen så jag myste runt lite bara i några timmar. Vi hade ett nedslag i 130n vilket var ett riktigt skitriv faktiskt... Dock kändes han så fin annars så det gjorde inte så mycket :) när jag har otur brukar jag verkligen tänka tillbaka på de gångerna jag har haft tur istället, blir så mycket enklare då haha. Sen var det extra roligt att Lollo vann 130, det är hon verkligen så värd!!!! Var så glad att det kändes som att jag själv vunnit, haha.. Nog om det, det blir en 130 klass imorgon för min och Caesars del så håll en extra tumme för oss :) 

Nu på kvällen har jag ätit god mat och sedan var jag på bio med Ida! Vi såg the other women och jag typ älskade den, haha. Den var rolig, hemsk, spännande, och ja den hade allt faktiskt. En film som verkligen föll mig i smaken om man säger så! :) nu ska jag stänga mina gröna och försöka sova lite!

Hahah, alltså de små knopparna gick inte ens att fläta för han hade för avskavd man.... Tur ingen stod så nära och inspekterade dem!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0