Måndag

Jag tror att jag är klar med min stilanalys nu. Vi har ju till 8/6 på oss att lämna in alla 4 uppgifter, så jag kommer säkert ändra den lite sen innan det är dags att skicka in men nu har jag åtminstone grunden! Så, nu har vi två uppgifter kvar och vi har föreläsning imorgon så då kanske allt känns lite klarare. Dock känns det som att vi har den tyngsta uppgiften framför oss nu.. Därefter ska vi skriva en essä och det känns lite ''friare'' så förhoppningsvis blir det lite lättare. Men ska läsa igenom stilanalysen strax tänkte jag och se så att jag inte har missat något viktigt. 
 
Var även ute i stallet och red lite tidigare idag. Dum som jag var tog jag på mig short och flipflops, och hur kallt var det idag liksom? Haha, det som var så varmt och skönt i helgen och nu helt plötsligt finns det isbjörnar utanför dörren typ. Han kändes fin idag iallafall och jag har ju provat ett nytt bett nu som jag tycker fungerar. Tänkte hoppa på det imorgon också för att se hur det funkar så kanske jag kan ha det på tävlingen på söndag! 
 
Förra årets härliga och underbara midsommarafton <3
 


Kommentarer
Emmie

Vart tävlar du på söndag?

Svar: I Falun!
Anna

2014-05-27 @ 08:19:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0