måndag

Nu har jag vaknat till liv igen, tack gode gud. Var helt död igår efter jag kom hem och däckade i soffan ett flertal gånger, haha. Har haft en toppenhelg i Oslo och allt har verkligen gått så smidigt. Vi fick skjuts till arlanda av mamsen på fredagen och flyget lyfte 13.20. Hann käka lunch och strosa runt lite på arlanda innan det var dags att kliva på! Tog en timme att flyga och det kändes verkligen som att det bara var upp och sedan landa igen. Därefter tog vi flygtåg till oslo S och det gick väl på cirkus 20 min och när vi klev ut från stationen så låg hotellet mitt framför näsan, trodde inte  att det var sant, haha. Iallafall så slängde vi in väskorna på rummet och gick till Brittas jobb och överraskade lite eftersom vi sagt att vi inte var framme i oslo ännu. 
 
På kvällen gick jag, britta, sandra och malin ut på Friday's och käkade middag, huuur gött som helst. Kom väl i säng rätt sent och sedan var det bara att ställa kl på 06.30 eftersom vi skulle vara hos Julie innan kl 9 och så skulle vi käka frukost, duscha och fixa oss. Vi började väl dricka vin vid 9 och det var ju ett tag sen senast om man säger så! Men huuur kul som helst hade vi innan vi traskade iväg till Solli som var ett stort utehak. De flesta tjejer va så himla fina i deras bunader som de bär på såna här dagar också, blev nästan lite avis. Vi var på solli ett par timmar och sedan på kvällen var vi på fest hos en av Sandras kompisar. Ganska trött kan jag lova att vi var när vi kom hem till hotellet på natten, helt sjukt. Men vaknade upp förvånansvärt pigg igår ändå och gick ner till frukosten innan vi checkade ut och tog flygtåget till flygplatsen. Allt gick verkligen hur smidigt som helst både på dit och hemväg och vi hade världens flyt, dock hoppade vi på fel tåg när vi skulle hem men vi åkte åtminstone åt rätt håll, haha! 
 
Denna dag ska endast tillbringas med massvis med plugg och jag har verkligen världens ångest inför denna vecka för den kommer vara förjävlig...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0