måndag

Det har verkligen varit plugg för fulla muggar idag och det har gått segt. Vet inte om jag gör rätt och vet inte om det blir bra för den delen heller vilket suger. Men jag har kommit igång på talet och jag är igång med stilanalysen men det är en lång väg kvar innan allt är klart. Tog en paus vid 3 snåret och åkte ut i SPÖREGN till stallet. Idag hade jag verkligen önskat att jag inte haft häst, trots att jag haft sån tur som haft Emmie som kunde rida hela helgen nu när jag var borta. Ibland funderar jag verkligen vad skönt det skulle vara med lite fritid till annat. Det kommer såna dagar ibland och det är tråkigt när man känner så, men that's life antar jag. Kan ju inte tycka en sak är kul hela livet liksom :) Vi får se hur länge jag känner såhär och utgå därifrån. Det är verkligen tufft nu när man ska jobba, rida, plugga och hinna med lite annat kul också, för det känns som att det aldrig finns lite tid över för att bara få ta det lugnt. Hade 1000 gånger hellre varit på denna plats igen...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0