Måndag

Denna helg har tagit på mina krafter vill jag lova! Känner mig fortfarande trött, haha. Men har verkligen haft en toppenhelg iallafall och fredagen var ju väldigt lugn med lite tacosätande. Lördagen bestod av jobb, oxh sedan kom lite tjejer hit så drack vi vin och hade det trevligt innan vi gick upp till söderhielmska. Var så sjukt mycket folk där uppe, helt galet. Sedan traskade vi ner på slick och var där en stund! En rikrigt trevlig kväll och det resulterade ju i en jädra trött människa igår. Åkte iallafall ut till freddans föräldrar och var där hela dagen. Käkade grillat och låg vid poolen hela dagen, hur mysigt som helst :) åkte sedan hem, lämnade mammas morsdagspresent, åkte ut till stallet en snabbis och sedan gjorde jag och Freddan en hemmagjord pizza. Så himmelskt gott var det och sedan somnade vi på soffan, haha. 

Nu ska jag ta tag i lite plugg och sedan ska jag åka ut till stallet lite senare.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0