måndag

Måndag igen då, helt sjukt vad veckorna går... Jag ska iallafall ta mitt pick och pack och sätta mig i skolan idag och göra klart hemtentajäveln. Det är för mycket som lockar här hemma, städning, rensning av garderob, städa skåp, jaa listan kan göras väldigt lång. Alltså det har aldrig i hela mitt liv gått så dåligt på en hemtenta som på denna. Typ bara engelskatexter, svåra texter och bara så jävla svår och tråkig är den. Sedan är ju såklart att du max får skriva 3 sidor, förstå hur lite det är och hur svårt det är på endast så få sidor, bara det är ju sjukt svårt. Nej usch och fy, ikväll ska den skickas in och jag ska inte tänka på den nå mer förrän jag får resultatet. Då lär det väl bli en omtenta..... URK! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0