Onsdag

Jag klev upp strax efter 8 imorse och gick ner till tvättstugan och slängde i några maskiner tvätt. Älskar känslan när man äntligen är klar med skiten och allt luktar så gott, haha. Sedan började jag plocka lite hemma innan jag åkte ut till mamma i strömsbro där jag befinner mig just nu :) har suttit och solat lite och pluggat, dock har solen gått i moln för stunden. Ska åka ut till stallet lite senare i eftermiddag och rida på Caesar också, inte speciellt taggad. Denna vecka har varit katastrof nästan, det har inte alls gått nå bra. Träningen igår var inte alls bra heller. Provade att rida på vanligt tränsbett men han blev så jädra stark så vet inte om jag ska testa något annat idag. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0