Onsdag

Så fort jag kom till stan så sken solen igen så då var det bara att sätta sig på balkongen igen och fortsätta med plugget. Har bara slutet kvar på mitt hyllningstal och sedan har jag väl kommit en bit på väg i min stilanalys. Sen är det två ännu jobbigare uppgifter som väntar direkt... Vi ska analysera varandras analyser imorgon så då får man säkerligen lite tips och råd inför inlämningen :)

Vid 4 snåret åkte jag ut till stallet och red ut på ängarna med Caesar för att få lite bjudning framåt. Det var så himla varmt så jag till och med svettades i t-shirt.. Det kändes bättre idag iallafall och jag provade ett nytt bett som jag tycker funkade bra. Tror jag ska ha det imorgon oxkså när jag hoppar!

Har ju faktiskt varit ute och promenerat både morgon och kväll idag så nu förtjänar jag att ligga i soffan minsann!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0