Onsdag

Duktig som jag är hade jag tvättid imorse och slängde in allt och tog en promenad i väntan på att den skulle bli klar. Nu ska jag trampa mot skolan för en föreläsning och sedan består typ hela denna vecka och nästa vecka av att plugga, morgon till kväll. Sen när skiten är klar ska jag unna mig något riktigt fint har jag bestämt mig. Tack googletranslate och synonymer.se för allt ni gjort detta år <3

Juste, gjorde en liten rensning bland mina bikinis igår innan jag tvättade dem, och då har jag slängt några och typ hälften är inte ens med på bild. Skada? Ja, kanske.





Kommentarer
Jempa

Oh my, kan du bjuda på nån elleeeee... här borta går man runt i för små trosor och gamla överdelar.

2014-05-28 @ 16:39:59
URL: http://onourwayup.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0