Onsdag

Har haft en ganska bra skolmässigt idag faktiskt. Känns som att dagens föreläsning var lite klarare än gårdagens på något vis. Allt är så jäkla krångligt just nu och det går lite tungt över tangenterna när det ska skrivas. Men som sagt, nu är det bara att bita ihop för om 2 veckor har jag lov. 
 
Jag åkte hem och slängde ihop en sallad innan jag åkte iväg till stallet och red. Har nyligen kommit hem därifrån och han kändes väldans fin idag tycker jag. Möjligen lite stel i högersidan men den ska vi jobba på! Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan vid 18 tiden ska jag möta upp mamma, malin och mormor för lite sen morsdagsmiddag på berggrenska. Det ska bli så himla mysigt och jag gillar verkligen den restaurangen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0