söndag

Har haft en redig plugghelg och avslutade med lite tävling idag, på bästa sätt alltså enligt mig. Vi startade ju som sagt div 1 idag för första gången och vi slutade på en 3e plats av 8 lag tror jag att det var. Tyckte hela laget skötte sig helt exemplariskt även fast vi hade lite stolpe ut! Dock var jag och lollo felfria i grunden så vi hade 4+0+8+0 så vi slutade på 4 fel och det blev omhoppning på det. Vi slutade på en 3e plats som vi var skitnöjda med! Caesar var felfri i båda omgångarna och rundorna kändes riktigt bra :) Därefter startade jag 130 och där kammade vi hem en 5e plats. Så himla nöjd med dagen och man kan ju säga att caesar hoppade 3 klasser felfritt nästan, 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0