Tisdag

Alltså, Facebook har ju spårat så in i bomben. Jag blir typ irriterad när jag går in där nu för tiden, det är endast massa bilder och filmer. Det är väl vad vine och instagram är till för? Och nu är det en bomb om valet. Alltså jag blir tokig snart. Folk som skriver att deras vänner inte längre är deras vänner för de har röstat si eller så. Bara för att dina vänner inte har samma värderingar som du är inte de dina vänner? Ganska skumt. Så länge de står upp och har goda argument för sina åsikter tycker åtminstone jag att det absolut inte är fel att tycka olika om saker och ting. Alla partier har olika värderingar och jag tror inte att alla är 100% felfria direkt heller. Sen har väl SD lite konstiga värderingar och idéer, men vafan låt folk rösta på vad de vill utan att säga upp kontakten med dem för vad de står för. Är så glad att jag inte röstade iår alls om jag ska vara ärlig, då kanske mina vänner tyckt jag var en konstig person för att jag röstade på miljöpartiet.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0