Torsdag

Jag trodde verkligen att jag skulle vara tröttare än tröttast idag eftersom jag råkade snubbla in på några Blacklistavsnitt igårkväll. Alltså den serien, JAG DÖR vad bra den är!! Har ni inte sett det kan jag verkligen starkt rekomendera den, så jädrans spännande att det itne går att slita sig. Annars då? Jag har precis kommit hem från stallet. Jag longerade caesar idag och jag tycker att han skötte sig ganska bra faktiskt. Det börjar bli lite lättare med galoppen nu då han typ har totalvägrat att galopperat förut, haha. Då har statusen varit från båda hållen varit: I cursed the day you were born, typ. Men nu körde vi på minsann utan några problem nästan :)
 
Nu ska jag skutta in i duschen och göra mig iordning för att sedan cykla iväg till skolan. Vi har föreläsning i två timmar och sedan ska vi i basgruppen sitta kvar en stund efter skolan och kika på en uppgift vi har tills nästa vecka. Skolan är ett riktigt stressmoment just nu för mig för tycker det här med stilistik är så jädrans svårt, fattar verkligen ingenting. Inte nog med det, det är inte bara ett hyllningstal vi ska hålla, utan det ska vara med ''hög stil'', och det är då ingen barnlek. USCH.
 
Imorgon bär det av till Norge och min bästa :D tjohoooo!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0