torsdag

Har precis kommit hem från min morgonpromenad i värmen. JAG DÖR vad varmt det är men jag ska inte klaga! Älskar att sommaren är på ingång och jag blir som en helt annan person när det är värme ute. Jag har även bestämt mig att jag ska banne mig ta mig ut på morgonpromenad varje morgon för det är så himla härligt efteråt. Har gjort det nu i ett par dagar och det tar inte mer än en timme av min dag, så det kan vara värt om man kanske kommer i något form nu inför sommaren iallafall.
 
Nu ska jag sätta mig med min stilanalys igen och skumma igenom. Det är endast en kladd just nu men som sagt ska vi analysera den idag så då får jag säkerligen lite tips och råd inför inlämning och renskrivning. Efter skolan ska jag och jenny sätta oss på min balkong och mysa lite innan det är dags för mig att åka ut till stallet och sedan vidare till Älvkarleby för lite gräsbaneträning. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0