torsdag

Hade en mysig kväll igår må jag säga som var ovanligt lugn, men det var så härligt att vakna upp imorse i tid, PIGG! Jag har skrivit klart ett tal som jag legat lite efter med nu på förmiddagen innan jag hämtade freddan vid tåget. Bör verkligen börja med hemtentan också, men jag spar mig nog tills ikväll eller imorgon. Usch får ont i magen bara jag tänker på den. Det är mycket engelsk litteratur och oförståeliga texter. Det är livet som student i guess!
 
Btw, vad är det för fel på vädret?? Igår var det typ snökaos. Idag har det varit sol, mulet, regn, snö, sedan sol igen. JISSES vad less jag blir. Tänkte ju sitta på ballen idag och sola. Det kanske går i tio min nu innan snön kommer... Om ett litet tag ska jag åka ut till stallet och ta in hästarna och sedan ta med mig caesar till GPK och hoppträna. Dels för att hoppa på en större bana och genrepa lite inför på söndag. Vår första div 1 omgång är i tierp och sedan startar jag en 130 efter laget. Ska bli så kul att rida lag igen, men kommer vara såå nervös. Var ju flera år sedan sist jag red i lag men jag älskar typ spännigen. Får hoppas att caesar sköter sig så vi inte pajjar för resten av laget. Därför är det perfekt att komma ut på en liten större, dels för att det är första utetävlingen för iår och banan är typ lika stor som tierps. Han har inte hoppat på den utebanan heller så det vore nästan bra om man dummade sig lite  så att jag får igenom det idag och inte på söndag..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0