19/2-15

Hej everyone!
 
I några dagar har jag fått lite sug efter att blogga igen, konstigt nog. Så, jag kanske försöker köra på lite så ser vi hur länge det håller i sig och om det ens håller i sig. Det visar väl sig. Men det är ju lite kul att det fortfarande är ett par stycken som kikar in trots att jag inte har uppdaterat på några månader! 
 
Det har ju hänt en del sen sist om man säger så. Sist jag skrev var i augusti och det är ju några månader sen som sagt. Livet rullar på, jag går iallafall fortfarande i skolan och har ungefär 1,5 år kvar. Tiden går verkligen såå himla snabbt när jag börjar tänka på det. Som grädde på moset så fick jag mitt första A igår också, det bästa man kan få. Det är jag faktiskt jäkligt stolt över. Jag får helt enkelt börja lita och tro på mig själv! Annars har väl lite B och C trillat in och det är jag väl nöjd med. 
 
Annars då? Jag rider på två hästar nu, varav en är min nya häst. Ett 7årigt sto som heter Dame de tailleur som är en söt liten häst med stort hjärta (tror jag). Mycket krut och mycket att jobba med men det tycker jag ju är kul. Sedan rider jag en annan häst, dock inte min, som heter Norma. Har ridit henne sen i höstas och jag har tävlat upp till 120 med henne. Världens finaste häst som jag tycker väldigt mycket om. 
 
Justja, jag har börjat spela fotboll också. Ett nystartat lag med olika nivåer och det är faktiskt riktigt roligt. Jag har ju spelat fotboll i halva mitt liv och jag slutade pga av att jag tröttnade och lite andra olika skäl. Spelade cup i helgen vilket resulterade i en TRÖTT kropp som gjorde ont överallt. Längtar verkligen efter min kondition...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0