20/2-14

Jag försökte ta lite sovmorgon imorse men det gick sådär. Skjutsade Freddan som skulle på arbetsintervju och sedan åkte jag till stallet och red damerna. Provade ett nytt bett på Alice (den nya hästen) som funkade bra att rida på, men sen skulle jag hoppa ett språng för att känna hur det kändes att hoppa med bettet. Katastrof. Alldeles för skarpt så det är ingen ide att prova igen, både hon och jag blev lite rädda tror jag. Norma var fin som vanligt, hoppade lite på en oxer som stod framme och sedan varvade jag ner i galopp och låg form. 

Nu på eftermiddagen har jag och mallan varit på stan och inhandlat presenter till Freddan som fyller år imorgon. Mycket nöjd är jag med mina presenter iallafall och det är ju nästan huvudsaken, haha. Jag ska ge en korg med lite smått och gott, kan lägga ut en bild lite senare. Kom nyss hem och la mig precis på soffan lite. Ska strax iväg igen för lite middag på brända bocken och sedan blir det bio med de som ligger mig närmast hjärtat :) perfekt fredag om du frågar mig. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0