26/2-15

 
Vilken trevlig torsdag jag har haft, helt klart. 
Jag klev upp tidigt och åkte till stallet och red på lilla Alice. Hoppade lite inför tävlingen imorgon, hon har ju lite energi att bli av med om man säger så. Det är alltså vår debut tillsammans imorgon och vi startar en 110 avd b. Känns skönt att gå in kravlöst och ta det lite lugnt. Vi är ju långt ifrån samspelta ännu men det går åt rätt håll tycker jag :) Därefter brummade bilen hem till stan igen för att duscha och göra mig klar inför en heldag i uppsala. Mallan hämtade upp mig och sedan hade vi en riktig mysdag. Shopping, lunch och lite bilturer och ärenden hit och dit. Jag fick lite tröjor, solglasögon och nagellack med mig hem! 
 
Nu ska jag göra mig iordning ännu en gång för lite middag på Nästet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0