Måndag

Helgen har rullat på snabbt känns det som. Bion i fredags var verkligen såå bra!! Kan verkligen rekommendera den till andra. I lördags hade linnea och Moa födelsedagskalas och det var så himla kul! Trevligt sällskap, mat och dricka. Lite mycket av det goda kanske men det var det värt :D Jag var faktiskt ganska pigg igår, vilket jag inte trodde, så det var ju väldans skönt. Jag blir ju vanligtvis riktigt dålig dagen efter jämt så det kanske är nu det vänder..? Hope so. På kvällen bjöd jag och Freddan familjen på mat, fläskfilé i en gorgonzolasås och kantareller och lite pasta+sallad. Riktgt mumsigt :)

Jag ställde klockan imorse ganska tidigt så att jag skulle hinna med stallet innan jobbet idag. Är nu hemma igen och ska duscha innan jag traskar vidare till jobbet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0