10/3-2015

God dag! 
 
Jag har faktiskt glömt bort bloggen lite i helgen. Tänkte iallafall berätta hur min helg har varit och det går att sammanfatta med ordet bra. I fredags var det let's dance mys på hög nivå. Lördagen bestod av stall och sedan på kvällen var jag ute och käkade med josse på nästet. Mycket god mat och gott sällskap är ju en bra kombo. Sedan vidare ner till brända bocken och där stötte man på en och en annan som man inte träffat på länge. Hanna och Terese kom förbi och joinade oss och sedan blev det en sväng till heartbreak för att dansa lite. Bra kväll med andra ord! 
 
Söndagen bestod av att vara ute på GRS. Jag tävlade på Alice i en 110 avdelning b och hon hoppade felfritt och enkelt så det var roligt :) Lite tjafsig med huvudet men det kommer väl förhoppningsvis försvinna när vi hittat varandra lite mer. Sedan beställde jag och freddan pizza och kikade på film!
 
Just i detta nu ska jag sätta igång med plugget. Känns väl sisådär men bara man kommer igång brukar det gå bra så jag hoppas inte att den här uppgiften är något undantag. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0