11/3-15

Idag är det onsdag vilket innebär att fredagen och helgen är riktigt nära nu. Weeehey! 
Igår försökte jag plugga under dagen vilket gick sisådär. Fick lite gjort iallafall men jag är lite i en trögperiod just nu så det är ju lite drygt. Men den ska ju vara inne på tisdag så jag har ett par dagar på mig så jag blir nog klar i tid. På kvällen hopptränade jag på båda hästarna och dom var verkligen såå fina! Hade nog mitt bästa pass på alice och Norma hoppade som en gud som hon alltid gör. Fina tottohästarna :) 
 
Har varit i stallet nu på morgonen och fixat klart med båda. Ställde klockan tidigt imorse men var såå trött så jag ställde faktiskt om den och åkte ut vid halv 9 istället, värt. Nu ska jag sätta igång med plugget igen, håll tummarna för mig att jag kommer någon vart. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0