13/3-15

Idag är det fredagen den 13onde och man går väl lite som på nålar och väntar att något dåligt ska hända. Nej då men lite läskigt är det med såna här dagar tycker jag faktiskt. På förmiddagen var det en veterinär som var och kollade hur alice såg ut i munnen samt hennes tänder. Allt såg bra ut och inget behövde åtgärdas så det var ju toppen. Sedan gick jag och malin på stan en sväng innan vi mötte upp en annan malin för lite lunch. Så himla mysigt då vi inte har träffats på ett tag. Nu har jag däremot satt mig på balkongen i solen för lite plugg. Är verkligen så omotiverad till den här uppgiften, vet inte varför men den känns så otroligt seg bara. Längtar verkligen tills jag blir klar och kan få lägga den bakom mig, haha. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0