16/3-2015

Då var det måndag igen och det är verkligen hur sjukt fort veckorna går. Jag hinner inte alls med! Igår blev det bara en hemmakväll framför tv:n faktiskt, så himla skönt. Var riktigt trött efter tävlingsdagen, nervositet blandat med tidig uppstigning osv. Inte så konstigt kanske att man var sliten :) Klev upp vid halv 9 idag och en timme efter åkte jag ut till stallet och red på Alice i ridhuset. Tog sedan med Norma på en skrittur i det härliga vårvädret. Låt detta väder få stanna nu, jag ber till högre makter. Jag behöver sol, blir liksom lite gladare av det. Varje dyster vinter-period faller jag lite i depression nästan, fy. Nu när solen har varit framme ganska mycket känns det verkligen som ett lyft. 
 
Nu sitter jag ute på balkongen och ska sätta igång med pligget. Inlämning imorgon och jag är nästan klar. Bara lite finslipning och avslut som ska göras, sedan tänkte jag nog skicka in minsann. 
 
Tänk att få vara i Rhodos nu...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0