2/3

Hade verkligen en såå bra helg med hästarna!! Tre felfria rundor och tre rosetter :) Alice var ju som sagt felfri i fredags, dock lite i undertempo hela banan men hon var pigg och hoppade väl. I lördags gick norma 120 och blev 4a, fin runda och hon hoppade super hela banan. Igår ännu en 120 och där blev vi trea. Det var tätt på prispallen, tror hon som vann var ca 2 tiondelar snabbare och hon som var tvåa var 2 hundradelar snabbare än mig. Men så är det ju ibland! Så himla glad att norma var så fin så det spelar egentligen ingen roll vilken färg på rosetten det är. 

Imorse gick jag upp tidigt för att hinna rida båda innan jag och min kära vän och klasskamrat Jenny åkte till skolan och fixade lite. Därefter åkte jag och handlade lite så ikväll blir det flygande Jacob. Hur gott? Har varit sugen på det såå länge och nu är det äntligen dags. Sen ikväll ska fläsket brännas på forvollsträningnen. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0