4/3-2015

Nu är jag precis hemkommen från en morgon i stallet. Känns som att alla mina morgonar ser ut som så nu för tiden? Haha men det är inget mig emot, hade dock önskat några fler plusgrader än vad det är just nu. Jag brukar longera norma på onsdagar så hon fick gå på lina idag. Hon är så jäkla duktig och lydig så det är en fröjd att stå där i mitten. Sedan red jag alice i ridhuset och provade ett gummibett som jag tror funkade bra. Hon verkar vara så känslig i munnen så det är svårt att veta man ska ska stoppa i hennes mun. Tänkte att jag skulle prova hoppa en gång på det innan helgens tävling, funkar det inte då så får jag köra på det bett som jag hade senast. Ska starta på GRS en 110 avd b igen, så att jag ska hitta knapparna på henne lite. Det är fasen svårt med en ny häst, men jag tycker ändå att det blir bättre och bättre för varje vecka som passerar. 
 
Nu ska jag dyka ner i ''Kommunikationsplanering'', ska nämligen skriva en liten sammanfattning av den som ska vara klar nu snart. Vet inte ens vilket datum så jag är lite smått stressad över den. PLUS att vi har en ganska stor uppgift på den andra kursen också som kommer ta massvis med tid. Love life liksom.
 
Detta skulle ju inte sitta så fel just nu...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0