Söndag

Åh vilken bra helg jag har haft. Nu är verkligen energin på topp vill jag lova!

I fredags var det lets dance-mys hos Malin med lite gotta och trevligt sällskap. Lördagen bestod av stall till stor del av dagen och sedan på eftermiddagen var vi några tjejer som gick på hockey. Jag är ju ingen hockeyfantast men det var en riktigt spännande match faktiskt. Synd bara att dom inte fick vinna för tror nog att dom förtjänade det. På kvällen var jag och Jessica ute och käkade innan vi gick på bio. Vi såg focus och den var riktigt bra!! Kan verkligen rekomendera den :) 

Idag har jag och Lollo varit i Falun och tävlat. Alltså åh, Norma. Världens underbaraste häst :) Hoppade en 120 och hon var felfri och inte i en bom. Var i ledning till näst sista ekipaget som slog ner oss till andra platsen. Så typiskt haha men hon var såå fin så hon förtjänade minsann också en vinst idag :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0